Friday, July 17, 2009

MOFAZ JANGKA PULANGAN LUMAYAN

KUALA LUMPUR 12 Julai - Tindakan Kumpulan Mofaz menceburi kegiatan jualan langsung dalam usahanya memasuki ke pasaran sejagat, dijangka mampu menjana pulangan yang lumayan.

Ketua Pegawai Eksekutif Mofaz Direct, Johari Ismail berkata, usaha itu dijangka membawa kejayaan berikutan sambutan yang diberikan para pelanggan terhadap produk berasaskan kesihatan dan penjagaan diri.

Johari juga berkata, pihaknya tidak mempunyai masalah untuk bersaing dengan produk yang dipasarkan syarikat jualan langsung pelbagai peringkat (MLM) di negara ini.

Pada asasnya, konsep MLM yang diperkenalkan oleh Mofaz Direct, anak syarikat Kumpulan Mofaz bertujuan membantu individu yang hilang pekerjaan atau menghadapi masalah dalam perniagaan.

Beliau berkata, perkongsian dan kerjasama pintar antara Mofaz Direct dan sukan permotoran yang diceburi Mofaz melalui pasukan MofazFortec yang berpusat di United Kingdom akan membantu produknya berkembang ke peringkat dunia.

"Ketika ini, tiga produk telah mendapat tempat di peringkat antarabangsa iaitu Alla Fonte, Macho serta Diva dan beberapa jenama lain seperti LaFamina, Falisha manakala lain-lain akan menyusul kemudian," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Menurut Johari, Mofaz melalui Mofaz Direct menggunakan sukan bermotor sebagai landasan untuk mengadakan promosi di peringkat antarabangsa.

Mofaz Motorsport adalah satu-satunya pasukan The World Series by Renault yang mempunyai pendedahan di seluruh dunia.

Mengulas lanjut tambah Johari, Mofaz Direct menawarkan peluang perniagaan kepada semua peringkat usahawan jualan langsung dengan barangan yang berkualiti.

"Dengan rekod selama 32 tahun dalam dunia perniagaan, Mofaz berada di landasan kukuh untuk menawarkan barangan bermutu lagi halal yang disambut baik di luar negara termasuk China dan Eropah," katanya.

Dipetik Dari Utusan Online 12 Julai 2009

PS: TERINGAT MASA DIALOG NGAN MENTERI PTG TADI, PAKCIK DALAM ARTIKEL NI LER YANG LAST SEKALI BAGI KOMEN...OK LER