Sunday, October 12, 2008

ANAK AZLI...

Salam....

Ramai sangat kengkawan telefon nak tengok gambar Putera saya, so saya uploadkan gambar Adi Putera untuk tatapan semua...bersama rakan gaduhnye di kampung ???

Ni la anak Papa...
Yang kengkadang nakal tapi ada character...dia tau Papa dia ada angin kan...so sekecil 2 tahun dia dah tau baca mood Papa dia. Bakal jadi cik cer bila besar sebab tak boleh tengok sampah, kira nak buang dalam tong sampah jer....pantang jumpa penyapu, nak menyapu je kerjanya....sesuai jadi anak Azli kan...anak GMP tuu...

Kecik-kecik lagi dah pantang jumpe kamera...ada aje aksi yang nak dibuatnye...Tak kiralah di mana pun...hatta di kawasan perkuburan...
Like father like son, baju mesti bunga-bunga....baru boleh jadi bro ngan Papa...

Ni gambar adi ngan Abang Long dia, Zhafran (Lagi satu sweetheart aku...) Yang ni pulak, anak buah aku yang kedua...Eisya...Puteri kesayangan kami sekeluarga. Semoga kebahagian begini kekal selamanya..Amin. Anak buah terbaru, nanti aku upload, Eisya panggil adik dia "dekodek-kodek" sebab selalu dengar Papa dia acah anak dier camtu... Duit raya takde ker...